Ξεχάστε τα smartphones και τις άλλες «έξυπνες» φορητές συσκευές. Το νέο καυτό πεδίο μάχης για τους κολοσσούς της τεχνολογίας δεν είναι άλλο από την αγορά αυτοκινήτου.
Πρόκειται για ρομποτικά, αυτοκινούμενα οχήματα, τα οποία φιλοδοξούν να καταργήσουν τους... οδηγούς. Ετοιμοπόλεμες είναι ήδη οι Google, Sony και Apple. Η Google ήταν η πρώτη, η οποία τον περασμένο Μάιο παρουσίασε ένα πρωτότυπο πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο, χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα.
Το διθέσιο ηλεκτρικό όχημα διαθέτει μόνο δύο πλήκτρα ενεργοποίησης - απενεργοποίησης (go-stop) και προηγμένο σύστημα πλοήγησης. Δίνει τη δυνατότητα να καλέσεις το όχημα μέσω του «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου σου.
Τη σκυτάλη έλαβε η ιαπωνική Sony, η οποία πριν από λίγες ημέρες επένδυσε περίπου 100 εκατ. γιεν για την εξαγορά μετοχικού μεριδίου στη ZPM, ιαπωνική νεοφυή επιχείρηση, η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή ρομποτικών αυτοκινήτων. Εχοντας χάσει τα πρωτεία τόσο στο χώρο των τηλεοράσεων όσο στις συσκευές αναπαραγωγής μουσικής, εκτιμά ότι η είσοδος στον νέο αυτό τομέα θα τη βοηθήσει να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Σύμφωνα με πληροφορίες των «Financial Times», στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η Apple, η κορυφαία τεχνολογική εταιρεία του πλανήτη. Επικαλούμενη πηγές από το περιβάλλον του αμερικανικού κολoσσού, η βρετανική εφημερίδα ανέφερε ότι η Apple στρατολογεί ειδικούς της τεχνολογίας αυτοκίνησης και σχεδιασμού αυτοκινήτου.
Εμπειρα στελέχη της μονάδας του iPhone φέρεται να έχουν αρχίσει την έρευνα για προϊόντα αυτοκίνησης σε ένα νέο ερευνητικό εργαστήριο της εταιρείας. Τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό έχουν πάντως διχάσει τους ειδικούς.
Ορισμένοι εκτιμούν πως μπορούν να μεταμορφώσουν την καθημερινότητά μας, περιορίζοντας το κυκλοφοριακό πρόβλημα, τα τροχαία ατυχήματα και τη ρύπανση.
Άλλοι, ωστόσο, είναι πιο επιφυλακτικοί, φοβούμενοι ότι η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί αντιθέτως να εντείνει το κυκλοφοριακό, ενθαρρύνοντας περαιτέρω τη χρήση αυτοκινήτου αντί των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρόκειται για ρομποτικά, αυτοκινούμενα οχήματα, τα οποία φιλοδοξούν να καταργήσουν τους... οδηγούς. Ετοιμοπόλεμες είναι ήδη οι Google, Sony και Apple. Η Google ήταν η πρώτη, η οποία τον περασμένο Μάιο παρουσίασε ένα πρωτότυπο πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο, χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα.
Εικ.: Η Google ήταν η πρώτη, η οποία τον περασμένο Μάιο παρουσίασε ένα πρωτότυπο πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο, χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα.
Το διθέσιο ηλεκτρικό όχημα διαθέτει μόνο δύο πλήκτρα ενεργοποίησης - απενεργοποίησης (go-stop) και προηγμένο σύστημα πλοήγησης. Δίνει τη δυνατότητα να καλέσεις το όχημα μέσω του «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου σου.
Τη σκυτάλη έλαβε η ιαπωνική Sony, η οποία πριν από λίγες ημέρες επένδυσε περίπου 100 εκατ. γιεν για την εξαγορά μετοχικού μεριδίου στη ZPM, ιαπωνική νεοφυή επιχείρηση, η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή ρομποτικών αυτοκινήτων. Εχοντας χάσει τα πρωτεία τόσο στο χώρο των τηλεοράσεων όσο στις συσκευές αναπαραγωγής μουσικής, εκτιμά ότι η είσοδος στον νέο αυτό τομέα θα τη βοηθήσει να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Σύμφωνα με πληροφορίες των «Financial Times», στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η Apple, η κορυφαία τεχνολογική εταιρεία του πλανήτη. Επικαλούμενη πηγές από το περιβάλλον του αμερικανικού κολoσσού, η βρετανική εφημερίδα ανέφερε ότι η Apple στρατολογεί ειδικούς της τεχνολογίας αυτοκίνησης και σχεδιασμού αυτοκινήτου.
Εμπειρα στελέχη της μονάδας του iPhone φέρεται να έχουν αρχίσει την έρευνα για προϊόντα αυτοκίνησης σε ένα νέο ερευνητικό εργαστήριο της εταιρείας. Τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό έχουν πάντως διχάσει τους ειδικούς.
Ορισμένοι εκτιμούν πως μπορούν να μεταμορφώσουν την καθημερινότητά μας, περιορίζοντας το κυκλοφοριακό πρόβλημα, τα τροχαία ατυχήματα και τη ρύπανση.
Άλλοι, ωστόσο, είναι πιο επιφυλακτικοί, φοβούμενοι ότι η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί αντιθέτως να εντείνει το κυκλοφοριακό, ενθαρρύνοντας περαιτέρω τη χρήση αυτοκινήτου αντί των μέσων μαζικής μεταφοράς.